2012. július 25., szerda

GYÖMBÉRES-MENTÁS SÁRGARÉPASALÁTA ÉS FARM SHOPOK ANGLIÁBAN

Mindennel elmaradtam, így ezzel a recepttel is. De most igyekszem pótolni! Ezt a nyári répasaláta receptet -ha még múlt héten nem láttátok-  a Dining Guide-on olvashatjátok!



Továbbá, ha még nem láttátok nem olvastátok, most megtehetitek: Nagy-Britanniában folyamatosan teret hódítanak a farm shopok. Erről szóló írásomat szintén a Dining Guide-on, itt találjátok!
Mit gondoltok, Magyarországon lesznek belátható időn belül ilyenek vagy hasonlóak? Mert ugye az igény az megvan rá.....



2 megjegyzés:

  1. Emma nagyon tetszik mindegyik cikk, a salátás recept is. Gyönyörűek ezek a narancssárga színek. Az első fotót ki készítette?:) Ha a Te kezed van rajta akkor neked biztos nehezebb lehetett:)

    VálaszTörlés
  2. Olvastam a külön cikket! maga az oldal is nagyon tetszik! GRATULÁLOK HOZZÁ!!Hát mi is szeretjük a jó éttermeket, az igazság, hogy itt Angliában még nem engedtük meg magunknak, de hát rövid ideje is vagyunk itt. Én nagyon vágyom az ilyen farmokra. Hát ha tudsz segíts nekem, mert itt Falmouthban ( Cornwall megye) nem találok még termelői piacot se... Szezonális termék? Igazából sajnos a szamóca sem az igazi, vagy ne is várjak olyan zamatokat, mint otthon? Sajnos a szupermarketben veszek dél afrikából származó gyümölcsöt, hát.... ahogy írod a legtöbb a kukában végzi. Mikor tanuljuk Magyarországon, hogy a legjobb föld és napsütés adja a zamatokat, ízeket , akkor ez csak olyan tanuló példamondat, de itt meg is értettem:-)) HA van ötleted írdd meg! Köszi

    VálaszTörlés