2013. május 6., hétfő

ANYÁK NAPI "MINEK NEVEZZELEK?"

Amikor az embernek gyerekei születnek, az Anyák napja más értelmet nyer.
Különösen akkor, ha az első gyermek Anyák napján lát napvilágot, mint egy igazi ajándék. Vajon ez véletlen vagy van valami jelentése? Sosem fogom megtudni....
Mindenesetre az Anyák napja innentől kezdve a szülinap körül is forog. Idén sem volt másképp.
De kaptam verset, egy szépet és hosszút, és vele együtt egy lázas gyereket. Merthogy vasárnapra sikerült lebetegedni. Persze mindezt mintha előre éreztem volna, és nem bíztam a véletlenre azt, hogy mit készítenek nekem az Apjukkal a fiúk, így kissé előregondolva, -és hogy le ne maradjak a VKF aktuális fordulójáról, ami éppen Krisztánál folyik- egy egyszerű,  már-már "fantáziátlan" dolgot készítettem.



Receptet szerintem nem lenne illő írnom, hiszen már a kép alapján is mindenkinek nyilvánvaló válik mi is ez. Elég hozzá némi leveles tészta, amire krémes kecskesajtot morzsolunk, ráhelyezünk pár szál, megtisztított spárgát és 200 fokos sütőben aranybarnára sütjük.
Ugye milyen egyszerű, még egy gyerek is némi feügyelettel könnyen elkészítheti.





És persze nem feledkeztem meg Anyukámról és Nagymamámról sem, akik nem csak Anyák napján, hanem az év minden egyes napján nagyon-nagyon hiányoznak..... és hiába létezik már telefon és skype, az mégsem ugyanaz, mint amikor friss virággal köszöntöm fel őket azon a bizonyos napon....



5 megjegyzés:

  1. Az ilyen kis apróságok is milyen nagy örömet tudnak szerezni. Kisfiadnak nagyon sok boldogságot!

    VálaszTörlés
  2. Nem régen sütöttem hasonlót. Irtó finom, ropogós falat lett belőle... Spárgával is mennyei lehet! Szuper fotók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sietős napokon, gyors vacsora..... és a fotók szépsége csak az új gépem miatt van :-), de nagyon köszönöm, kedves vagy Kriszta és Kriszta!

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszenek a színes ,hangulatos képek, ezért küldök Neked virtuálisan egy virágcsokrot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de kedves vagy, nagyon szépen köszönöm! És persze örülök, hogy tetszenek a képek :-)

      Törlés